מתכננים את פתיחת שנת הלימודים הבאה? ההכנתו בפתח, הכנת הצוות, רכישת ציוד חדש וההתרגשות בשיאה.

31018_281994021920874_379939881_n

האם ישלך חוזים מתאימים להורים?

האם ההתקשרות בינם לבינך ברורה לכולם?

האם יש לך חוזים לעובדים, האם תנאי העבודה שלהם ברורים להם?

האם הסדרת את כלל האישורים מול העיריה? מול חברת הביטוח?

לקביעת פגישת יעוץ חייג ל 052-4241096 או שלח מייל ל ilanit@ivr-law.co.il 

לפתוח ולנהל גן ילדים זה לא דבר פשוט, יש לקחת בחשבון המון גורמים, ובעיקר את הגורם המשפטי.

הלקוחות שלכם הם מהווים בסיס ההכנסות שלכם , ואלו הם שיניעו את "גלגלי העסק" ועל בסיס אלו העסק יקום או ייפול.

כל בעל גן ילדים את משקיע המון בילדים ובחינוך שלהם ברמה היומיומית, אך מטבע הדברים את לפעמים מזניחים את הטיפול המניעתי בסוגיות המשפטיות.

רוב בעלי העסקים הקטנים, אינם מטפלים בסוגיות משפטיות בעסק מכמה סיבות, ביניהן  כי "לא נעים להם" ובכל זאת "כיצד יציגו הסכם משפטי מול העובדים שלהם? , או לחילופין מול הלקוחות שלהם?", שבעיקר באו אליהם על מנת להפקיד בידיהם את היקר מכל, הילדים שלהם!

עם זאת ובעיקר בגלל"זאת" (כלומר… בגלל ה"לא נעים"), כדאי מאאאאאאוד בשלב זה, השלב ההתחלתי, כן לבוא מוכנים ולהציגד בפני ההורים את החוזה אשר יהווה את בסיס ההתקשרות ביניהם לבין העסק למשך שנה שלמה!! ולא לתת לדברים לחלוף…. מבלי שיהיה הסכם.

הסיבה השניה קשורה להוצאות העסק, הרבה בעלי עסקים לא רואים חשיבות בביצוע הסכמים מקצועיים מול הלקוחות שלהם ובינהם לבין עובדיהם כעניין חשוב. אבל זה ידוע כי עריכת הסכמים מקצועיים, המגנים על בעל העסק והאינטרסים הכלכליים שלו יכולים להוות בסיס איתן לעסקו.

לקביעת פגישת יעוץ חייג ל 052-4241096 או שלח מייל ל ilanit@ivr-law.co.il 

בסיטואציה הזו יש לראות את הבסיס המשפטי של העסק כמעין סוג של "רפואה מניעתית" שמטרתה למנוע בעיות עתידיות, שכן בעת ש"חוקי" המקום ברורים לצדדים מן היום הראשון , הרבה יותר קל להתנהל ביחד בשיתוף פעולה, בהמשך.

לא פעם נתקלתי במצב שבו ההורה לא רצה כלל לשלם עבור חודשי חופשת הקיץ, או הורים שביקשו להוציא את ילדם מהגן לאלתר, ללא הודעה מוקדמת, או בחודשים מאוחרים במהלך שנת הלימודים, ועוד מיני סיטואציות שכבעל עסק עליך להבהיר מראש ללקוחותיך  ולהגן על עצמכך מפני ההיתכנות או היכולת להתרחשותם.

בימים אלו משרדי עובד עם עשרות גני ילדים בכל רחבי  הארץ, במרץ רב על מנת לעזור להם לבנות הסכם הרשמה לגן, שמותאם להם באופן אישי.

לקבלת הצעת מחיר, ולהצטרפות מאגר הלקוחות שלנו, פנו אלי לטלפון האישי שלי

לקביעת פגישת יעוץ חייג ל 052-4241096 או שלח מייל ל ilanit@ivr-law.co.il